søndag den 31. maj 2015

På besøg hos....

Lisbeth alias Countryliv :-) Det er Have festival tid og i går tog jeg mig tid til, at besøge Lisbeths have som jeg ikke har set i et par år. Der er virkelig sket meget!!
Det bliver lidt af en fotosafari, for alle billederne blev så gode at jeg vil vise jer dem alle! Jeg håber I nyder dem næsten lige så meget som jeg nød besøget i Lisbeths have :-)















































Her i Lisbeths drivhus fik jeg mig et lille hvil. :-) Det er en stor fejl, at jeg ikke fik et billede af  drivhuset. Men jeg fik da lige læst op på hvordan jeg skal behandle mine Agapanthus;-)
Tak for en dejlig dag i din have Lisbeth :-)

10 kommentarer:

  1. Hej Gro, tak for de fine billeder fra Lisbeths have - det er virkelig en have, som har udviklet sig se seneste år og det ser bragende godt ud alt sammen. Dejligt at kunne besøge hendes have til havefestivalen - og ja, det ser hyggeligt ud inde i drivhuset med "biblioteket".
    Kh Ulla

    SvarSlet
  2. Hej Gro.Dejlige billeder du fik taget i Lisbeths have..................og ikke et for meget.
    En dejlig dag og skønt at hilse på alle jer bloggere.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  3. Kære Gro
    Tak for alle de dejlige billeder og ikke mindst tusind tak for dit besøg, det glædede mig at se dig. Vi må tale sammen en anden dag for det havde jeg jo ikke tid til :-)
    Jeg kommer forbi med din paraply, hvis jeg husker den når jeg skal til læge i Jægersborg Allé på torsdag - hænger den på lågen :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth
      Selv tak, det var rigtig hyggeligt, at være på besøg i din have :-) Jeg orkede ikke lige, at løbe tilbage efter paraplyen og i disse regnvejrs tider er den næsten ikke til at undvære. Så jeg sætter pris på hvis du tager den med:-)
      Vi ses forhåbentlig snart :-)
      Knus Gro

      Slet
  4. Hej Gro
    Dejligt du har taget så mange skønne billeder og også viser dem alle, for jeg var smuttet afsted uden mit kamera som stod pakket og parat der hjemme og ventede på at jeg kom hjem igen ;0( det er da bare øv.
    Det var rigtig hyggeligt vi løb på hinanden hos Lisbeth, det er altid dejligt at få sat ansigter på og mødes IRL.
    God aften.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  5. Hej Gro, smukke billeder fra en have hvor der er tænkt på hele haveåret, og med frodighed også i slut maj.
    Henrik

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder fra Lisbeths have, kan godt forstå du nød besøget. :o)

    SvarSlet
  7. Vacker trädgård tack för att du delar med dig!! Jag skulle vilja ha alla böckerna på bordet!!!!

    SvarSlet
  8. Hey Gro.... har du haft en dejlig sommer? Længe siden vi har hørt fra dig.

    SvarSlet
  9. Sikke en skøn have du har besøgt.

    SvarSlet