mandag den 29. september 2014

Efteråret er over os....

og der er travlt i min lille have. Det er jo den bedste årstid for, at dele stauder og så skal alt klippes ned og til sidst skal der lægges forårs løg - Puhaa :-)
Den ene side af min have skal plantes om, for den skal stå i hvid, grøn og lys gul. så nu er jeg ved at rippe det store bed for stauder hvor der er lyserøde og blå stauder og roser. ( Jeg har to stk. Eglantyne og en Souvenir de la Malmasion som jeg skal af med. Til en meget billig penge)
Lige nu nyder jeg at "The Pilgrim"og den dejlige hvide "Høstanemone" stadig blomstre :-)





Den lille Ranunkel der har selvsået sig blomstre nu.

Har I også travlt med at dele og plante nye stauder i jeres have?

Gro

5 kommentarer:

  1. Hej Gro, det lyder dejligt med hvid, grøn og gul i bedet, men har du da virkelig ikke plads til de tre nævnte roser andre steder? Evt i en kæmpestor krukke?
    Ja, der er nok at gøre i denne tid, god arbejdslyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Ulla
      Jeg ved du har en dejlig afdeling med lige netop de farver:-D Nej desværre har jeg ikke rigtig plads, så skal jeg skille mig af med andre roser:( Det er ikke nemt!
      K.Gro

      Slet
  2. Hej Gro.Ja !! der er nok at tage sig til på denne årstid.Og et bed i grøn/gul og hvid anlagde jeg for to år siden.Lige nu er jeg i fuld gang med mit nye bed midt i græsset................du kan se starten i mit indlæg.
    Og der viser jeg også lidt billeder fra plantemarkedet i Lyngby i søndags...........havde håbet at du mødte op.God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Jette
      Jeg havde desværre ikke tid til at komme i søndags. Jeg havde lagt en fælles fødselsdag lige der, lidt ærgerligt! Det lyder spændende med et nyt bed, det vil jeg kigge på :-D
      K.Gro

      Slet