fredag den 4. juli 2014

Ferietid....

Jeg glæder mig meget! - for jeg er fyldt op relations mæssigt og nu skal der lades op de næste 4 uger :-D
Men inden ferien starter vil jeg vise jeg lidt fra haven. Der er nemlig sket noget med den lille "jagthytte"
Sidste weekend begyndte jeg, at male klinkebrædder. Det var ikke helt nemt for det foregik ind imellem alle regnbygerne. Malingen blev da også vasket af en aften, da der kom et ordentlig regnskyl.

Jeg har vist lidt billeder fra "Jagthytten" før. Men her ser I hvor kedelige facaden var før


Så min begejstring var meget stor, da min far satte det første bræt op!


At save brædderne kræver stor præcision, for her er det millimeterne der tæller.


Klinkerne pynter og jeg glæder mig til, at kommer videre i ferien:-)


Her til sidst lidt blomsterbilleder. Jeg er blevet meget glad for Hostaer og denne lille Hosta er " (littel) Blue mouse ear" (hedder den vist) Den er bare så sød! - Den blomstre mere i år og det er jeg glad for. Mange har kun Hostaer pågrund af bladene, men jeg er også rigtig glad for de yndige blomster!





Rigtig god sommerferie til alle også dem der må vente lidt endnu :-D
Gro

11 kommentarer:

  1. Kære Gro
    Din jagthytte bliver rigtig flot. Det er dejligt for dig med et hus i haven :)
    Little Mouse ear er bare så sød. Rigtig god ferie.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej min rose.

    For dælen da, hvor er Jagthytten blevet flot. Jeg glæder mig til at følge med i indretningen af dit skønne havehus. Ordet "jagthytte" sætter jo fantasien igang.
    Der vil du komme til at nyde mange opladnings-stunder. Hvor bliver det godt for dig, at have sådan et refugium, du kan flygte ned til, når stress og jag bliver for meget.

    Rigtig god sommerferie til dig og dine.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen søde Jytte:-)
      Sikke et kælenavn! - Du er da mere end velkommen til, at følge med og netop ordet jagthytte kommer nok til, at inspirerer lidt til indretningen. At få taget huset i bruge kan kun gå for langsomt. Til oktober er det 2 år siden de første lægter blev banket sammen. for efter en dag i stress og jag bliver det skønt, at kunne sidde derinde hvis vejret ikke er til, at være ude.
      Rigtig god sommer til John, Emma og dig:D
      Knus Gro

      Slet
  3. Hvor bliver det bare flot. Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at komme videre!

    SvarSlet
  4. Hej. Aj hvor bliver det flot. 4 ugers ferie - så kan du rigtig få ladet op. Jeg har lige haft den første uge og har stadig to tilbage, jeg nyder det i fulde drag! God sommer og arbejdslyst med jagthytten.

    SvarSlet
  5. Hej Gro.Hvor bliver det dejligt for dig når jagthytten bliver færdig..........den ser allerede godt ud.Godt at du har far til at hjælpe dig...............og med fire ugers ferie skal du nok nå langt.
    Kan godt forstå at du er glad for hosta.............for det er jeg jo også.
    God weekend knus Jette

    SvarSlet
  6. En dejlig jagthytte du snart har fået banket ned... øhhh... op! Jeg er dog lidt i tvivl om hvad det helt præcist er du jager derude?? Ønsker dig en herlig sommer. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære fru Fnis
      Jeg jager absolut ingen ting, bortset fra fred :D - Navnet er faktisk lidt en joke, men samtidig også meget fint til huset;-)
      Rigtig god sommer!
      Knus Gro

      Slet
  7. Godmorgen Gro
    Hvor bliver jagthytten flot. Dejligt med de flotte store vinduespartier. Hostaer kan man godt blive afhængige af :) I år er hostablomsterne ekstra flotte.
    Ha' en dejlig lørdag

    SvarSlet
  8. Hvor er det flot. Det kommer du til at nyde infulde drag. Hos sommer til dig.

    SvarSlet
  9. Hvor bliver Jagthytten flot og charmerende! Vinduerne får en til at tænke på både sommerhus, koloni- og vinterhave og emmer af charme og stemning, hvor bliver det et skønt sted at kunne trække sig tilbage og lade op! :-)
    Ha en vidunderlig sommerferie!
    Kh Alice

    SvarSlet