tirsdag den 3. juni 2014

Roser på spring III

Ihhh hvor er det svært, at følge med roserne. Og jeg har slet nået i haven endnu i dag så der er måske endnu en rose der er sprunget ud??
Her under er det en for nogle, Kinarose "IrenenWatts" Jeg har brugt som en lille hæk foran min teresse. Men nu er jeg begyndt at sælge ud af dem fordi jeg vil have et højbed i stedet for. Jeg har 3 tilbage hvis nogen er interesseret? - Den er en skøn rose som varierer meget i farven fra knop til udspring og så bliver den ikke særlig stor. Den passer også godt i en krukke.


Og så¨sprang Austin rosen "Constance Spry" endelig ud. Det har jeg virkelig glædet mig til. Desværre kunne jeg ikke nå blomsten så ingen snif og snus endnu....



Nu vil jeg bare nyde, at det regner lidt så mine ny planter får noget vand :-D

K.Gro

5 kommentarer:

  1. Sjovt - vores Constance er også lige sprunget ud. De allerførste blomster var dog lidt deforme. Roserne har sikkert godt af noget vand, nu hvor har taget fat på det første flor.

    SvarSlet
  2. Hej Marie
    Mine blomster ser fine ud, men der er mange hullede blade efter larver;-) Ja vand er bare godt!

    SvarSlet
  3. Ja, så er det virkelig rosentid - allerede :-) Dejligt at der er kommet regn i dag. Det er min have i hvert fald glad for!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nana
      Ja det er det også her, selvom jeg har vandet. Så bare kom med noget regn:-)

      Slet