søndag den 22. juni 2014

På have eventyr i det jyske...

Hos Claus Dalby. De næste par dage tror jeg, at en masse haveblogs bliver domineret af billeder fra Claus Dalbys vidunderlige have. Jeg har sammen med et halvt hundret andre have interesseret besøgt haven i dag. Det er tre år siden jeg så den sidst og glæden var lige så stor som dengang! - Jeg håber I kan følge med, for der er mange billeder;-)


























































Der er så mange smukke motiver så jeg kunne dårligt nok begrænse mig. Jeg håber I nød billederne lige så meget som mig. Det er vist tydeligt hvad der fascinerede mig mest på dette besøg :-D
En sidste tak til CD. som er så fantastisk, at åbne sin have op for os interesserede.

Gro

12 kommentarer:

  1. Hej Gro.Heldige dig der har set CDs skønne have.............og så ovenikøbet to gange
    Mange dejlige billeder du viser.fra den skønne have.
    Har mødt Claus nogle gange på bogmesser.
    Håber du er kommet hjem med mange gode ideer til din lille have.
    Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Jette,
      ja det er bestemt en dejlig have! Jeg føler mig meget heldig, at jeg fik mulighed for at se den:-D og lidt ideer rumsterer nu oppe på første sal;-)
      K.Gro

      Slet
  2. Jeg var der også i går, det var fantastisk at se det "live". Vi nød det i fulde drag og var overmætte af indtryk da vi kom hjem. Også jeg var fuldstændigt skudt i alt det (lyse-)gule flor.

    SvarSlet
    Svar
    1. :D - Ja det er en anden oplevelse, at se en have live. Og de hvid/lysegule bede er noget af det bedste i CD` have. Jeg var også træt da jeg kørte hjem.
      K.Gro

      Slet
  3. Jeg var der også og det er sjovt at se hvor forskellige vores indlæg er fra CD's have. Men det lærer man også noget af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej ja det har du ret i, vi ligger alle sammen mærke til forskellige ting:-)
      Jeg var lige inde og kigge på din blog, du har også en skøn have:-)
      K.Gro

      Slet
  4. Hej Gro, hvor var det dejligt for dig med et besøg hos CD, den have er bare så drømmedejlig at man må knibe sig selv i armen. Utroligt så flot hans allium står endnu.
    Jeg var også fuldstændigt forgabt i den lysegule afdeling, da jeg så haven i juni 2011.

    Tak for alle billederne :)
    knus, Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Ulla
      Ja der var jeg heldig! - Ja de der Globe master er virkelig smukke og enorme, jeg overvejer selv at få nogle i haven. At du også er vild med det gule/hvide undre mig ikke! Jeg tror jeg skal kigge indlæg hos dig fra dit hvide bed igen. Du har også nogle spændende sammensætninger :-)
      Knus Gro

      Slet
  5. Hej. Det er bare så fantastisk i den have. Jeg har været der et par gange og er også vildt imponeret. Det er sjovt at se andres billeder af haven og hvad man bedst kunne lide. Tak for rundvisningen.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne billeder, du har taget. Jeg håber, at jeg får den at se en dag.
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg helt sikkert og håber du får mulighed for!
      Ha en rigtig god søndag
      K.Gro

      Slet