fredag den 30. maj 2014

Mageløse Maj...

måned. Der er sikkert ikke nogen have mennesker, som ikke vil give mig ret i at maj måned ikke har været ud over det sædvanlige. Og at nogle af mine roser startede med, at blomstre for en uge siden er jo helt uhørt.Det er jo meget tidligere end normalt. Men jeg klager ikke, roserne er velkommen til at blomstre:-)


Herunder " Comte de Chambord" en rose jeg slet ikke ville undvære! Den har en meget central plads i haven og er slet ikke til, at overse.

Herunder "Odysse" En moderne rose som bare er skøn, se hvor fin den er sammen med "velduftende aftenstjerne"


"Felicia" og ballet rosen som jeg ikke lige kan huske navnet på blomstre også. Dem må der komme et billed af senere i dag.




De blå toner er dominerende lige nu i haven, men det gør ikke noget når noget er så smukt! 
Faktisk har jeg også gule Lupiner og Ranunkler, men de har været lidt svære, at få et godt billed af så det blev ikke i dag.
Tak fordi I så med :-)


2 kommentarer:

  1. Hej Gro, det har været en helt utrolig maj måned og med roserne i fuld firspring, så bliver det en dejlig lang sommer med roser-roser-roser. Skønt, ikke :)

    SvarSlet