fredag den 9. maj 2014

Lykke er.....

At sidde i have, med benene smækket op og bare nyde synet af alle forårets skønheder!
Lige nu har jeg fornøjelsen af denne kombination af forårs løg og stauder.


Den næsten hvide tulipan med lidt lyserødt aner jeg ikke hvad hedder, for den er købt til, at være Pink Diamond og det er det ikke! men yndig er den og så har den allerede formeret sig. Den mørke tulipan er Queen of Night. For nogle år siden såede jeg nogle Hejrenæb (øverst til højre), desværre er der kun èn tilbage de andre er døde.Men den passer død godt sammen med de andre stauder i dette forholdsvis lille bed. Nederst til højre er det Rawensving med sit mørke de lux løv. Nu håber jeg på nogenlunde vejr i weekenden så jeg kan nyde lidt mere ;-)

Nyd jeres weekend :-D

Gro


5 kommentarer:

  1. Hej Gro.JA!!! jeg har vist lidt svært ved at sidde med benene oppe i haven.
    Synes hele tiden der er noget der skal gøres i haven.
    Men dejligt at du nyder DIn have...........og alle dine dejlige blomster
    Vil lige sige at jeg besøger Nette i morgen kl 14...........og det kunne da være hyggeligt hvis vi ses? Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette ;-) Det har som reglen også, men jeg tar mig nogle the pauser engang imellem. Og så er der afslapning. Det MÅ du også huske, at gøre!
      Jeg er sikkert i haven i eftermiddag, så kan vi hilse :-D
      Knus Gro

      Slet
  2. Ja, det er en smuk kombination. Hejrenæb kender jeg ikke, den må jeg lige Google :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte, ja Hjerenæb er meget skøn og jeg er da ærgerlig over, at der var så mange af dem der døde:(... mystisk
      K.Gro

      Slet
  3. Der er så meget at nyde i haven lige nu - og man skal huske at sætte sig ned og nyde indimellem :)

    SvarSlet