onsdag den 19. marts 2014

Spammails... NEJ TAK!

Er jeg den eneste der bliver SPAMET af højst sandsynlig udenlandske personer eller underlige firmaer? Der lige syntes, at jeg skal kigge forbi en eller anden hjemme side... NEJ tak siger jeg bare.
Nå det betyder så, at jeg har måtte rode lidt rundt i blog indstillingerne så det desværre ikke er alle der kan lægge en besked og at I nu skal skrive en lille kode for, at få lov til at kommenterer.. Sorry. Jeg ved selv at det er lidt irreterende ;-)



Rigtig god aften der ude i en spam - fri blogverden :-)
Gro

8 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg kan godt forstå, at du er træt af spam. Jeg har ikke selv oplevet spam på min blog, men jeg er også ret ny i blogland :-)
    Jeg har bare oplevet at på de blogs, hvor man skal skrive en kode, så forsvinder nogle af min kommentarer.
    Mange hilsner Laleh

    SvarSlet
  2. Nu prøver jeg lige om man kan komme i forbindelse med dig.... ;)
    Spammail er noget fanden har opfundet, men vi bliver næppe fri for dem. Nogen derude må jo få noget ud af det, siden det er så voldsomt. Jeg går engang imellem ind og sletter hele bunken på en gang, og så fortsætter jeg som før. Jeg er endnu ikke klar til at indføre ordkoder for de er godt nok irriterende, men jeg er også klar over at det kan blive for voldsomt med spammerne. Håber du vender tilbage med en melding om du kan mærke nogen forskel.
    Hyggehejsa fra fru friis :)

    SvarSlet
  3. Jeg har det sidste halve år ikke været plaget, men tidligere var der mange, måske jeg er mindre aktiv. Det er træls med koder, prøv et stykke tid og slå det så fra igen, måske det kommer problemet lidt til livs. Sådan helt uvidenskabeligt
    Henrik

    SvarSlet
  4. Er også stadig ny blogger, modtager ganske få af den slags, og de er aldrig nået ud i kommentarfeltet. Reagere også på det Laleh siger, for har undret mig hvor nogle af mine kommentarer bliver af!
    Håber du slipper fri af det hobetal du modtager!
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet
  5. Hej Gro.Spam mails er bare træls..............får dem selv.Men ikke flere end at jeg sletter dem ind imellem.Har ikke lyst til at have koder på min blog.
    God dag knus Jette

    SvarSlet
  6. Kære Alle,
    Tak for alle jeres kommentar. Jeg kan se at problemet med spam mails er meget forskelligt. Og vi kan alle blive enige om at alle disse koder er SÅ irreterende!
    Men lidt sjovt så er jeg ikke blevet spamet efter jeg ændrede på blog in stillingerne. Så det hjælper altså. - Jeg fortsætter lidt endnu med det og så vil jeg fjerne det igen.
    Knus Gro og rigtig god weekend :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig godt at vide, at det faktisk gør en forskel. Så vil jeg overveje om jeg også skal indlede en "fastekur" for spammerne. ..;)

      Slet
  7. Kære Gro
    Jeg har sat mine indstillinger sådan at Anonyme ikke kan kommentere det har også stoppet spammails hos mig. Altså ingen kode, men man må oprette en profil af en slags for at kommentere hos mig:)

    SvarSlet