søndag den 2. marts 2014

Lys forude......

Så er foråret så småt på vej både derude i haverne og i kalenderen.
Det er alt for længe siden jeg har været rigtig aktiv her på bloggen og andres. Derfor har jeg længe haft noget jeg gerne ville vise jer. CD har jo vist os en hel masse dejlige ting her i vinters fra messer, forretninger og webshops. Dette gav mig inspiration og jeg gik da også på rov et par gange da der var udsalg :-D - Denne gang hos www.nordhjem.dk




Disse mindre ciselerede glas til fyrfadlys. Egentlig havde jeg kun købt to stk. til stuen. Men jeg blev stærkt inspirerede af CD. og jeg måtte bestille hele syv til ;-) - Glassene skal så pryde vinduerne i mit havehus. På billedet kan man ane det smukke mønster i glasset.
Nu kunne det være skønt med en masse forårs energi! - Der er så meget jeg gerne vil ud og gøre i haven:-)

Rigtig dejlig søndag til jer alle
Gro

7 kommentarer:

  1. Hej Gro
    Nej, hvor er de søde. De kommer til at pynte rigtig godt rundt omkring i hus og havehus. God søndag

    SvarSlet
  2. Kære Gro
    Hvor er det hyggeligt med alle lysene:o)
    Tillykke med dit nye layout, det ser flot og forårsagtigt ud.
    KNus

    SvarSlet
  3. Hej Gro.Dejligt at du er på igen.Og hvor er de fine dine glas til fyrfad..........dem kan man ikke få for mange af.
    God aften til dig knus Jette

    SvarSlet
  4. En god idé, det er altid rart med lys og med så mange, så bliver det så meget flottere!

    SvarSlet
  5. Kære alle tak for det :-) - og tak fordi du Lisbeth lagde mærke til mit nye layout, jeg er også rigtig glad for det!
    Ja Jette nu vil jeg prøve at være lidt mere på, det er som om jeg fik lidt mere overskud. Det skal bruges fornuftigt;-)
    Mange knus Gro

    SvarSlet
  6. Kære Gro.

    Dit nye layout er bare rigtig lækkert.
    Nordhjem har mange lækre ting og jeg kan godt forstå, at disse fyrfadsstager MÅTTE hjem til Gro. De er så smukke. De vil bestemt heller ikke være dumme med blomster i, linet op i en tilfældig gruppering på et bord. Eller et mix af buketter og lys på et smukt dækket bord. Gad vide, om du har købt nok?:o) Det er jo rosensæson lige om snart.

    Det med at mangle energi er slet ikke sjovt. Jeg kender det kun alt for godt, og det har også været en plage for mig, den sidste måned.Men man kan bare ikke hvile sig til mere energi, hvor uretfærdigt det end er. Så nu har jeg smøget ærmerne op, og er begyndt i haven, - og huset har fået en ordentlig overhaling. Jeg kan allerede mærke, at min energi så småt begynder at vende tilbage.

    Hvis du finder et sted, hvor man kan få en energitransfusion, så sig lige til, ikke?

    Kæmpeknus til min rosen-pige

    SvarSlet
  7. Kære Jytte
    Tak for det og ja har jeg mon fået nok af dem? - Det er jo industrielle mængder for mig;-) Det er da en super god ide også at bruge dem til blomster, smuk smukt smukt :-D
    Ja stygt har det været for mig denne vinter, og det er virkelig ikke sjovt. Du har helt ret, at hvile sig hjælper ikke, jeg skal ud og have lys og luft. Her er haven det helt rigtige har jeg fundet ud af selv om jeg lige skal sparke mig selv bag i. - Så ja der fandt jeg vist lige svaret på dit spørgsmål ;-) i dag er det heldigvis så godt vejr Jubiiiii
    Kæmpe knus tilbage til dig

    SvarSlet