onsdag den 1. januar 2014

Året der gak 2013....


Kære alle sammen. Godt Nytår til jer og må I få et lykkebringende (have)år!
Jeg har valgt lidt billeder fra året der gik...det var godt nok svært! Der er lidt fra af hvert, blomster i haven, husbyggeri, haveprojekter og besøg i Bernstorffs Parken. 








Året bød på mange udfordringer både personligt, have og håndværksmæssigt og jeg har da lært meget!
Jeg ved at det nye år byder på endnu flere udfordringer og jeg er klar til dem;-)
Jeg glæder mig til det nye år i haven. For 2014 bliver sikkert lige så forrygende som 13!

Gro

16 kommentarer:

  1. Skønne sommerbilleder!

    Godt nytår og held og lykke med udfordringerne i 2014 :-)

    SvarSlet
  2. Kære Gitte
    Tak:-)og i lige måde. Sikke en skøn mark du står i på billedet!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Kære Gro
    Dejlige billeder fra din have - det er ok med udfordringer bare de er til at overse og klare. Jeg ønsker dig et super godt 2014 og glæder mig til at se dit hus udvikle sig. Du er en gæv kæmper og jeg er imponeret over dit arbejde med huset;))
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth
      Tak :-) Ja udfordringer lære vi som regel en hel masse af;-) bare de er inde for den nærmeste udviklings zone som vi siger i pædagog kredse;-) Du har nok ret i at jeg er lidt af en fighter, At lave dette hus er ikke gjort over by night! Jeg glæder mig til at dele det fremover med dig og andre.
      Knus Gro

      Slet
  5. Så skønne og smukke blomsterkavalkader fra året der gik. Den lille rosa liljekonval er da så yndig. Jeg er meget spændt på at se din 'jagthytte' færdig :) Du ønskes også et godt og lykkebringende nyt haveår med spændende og gode udfordringer! Jeg håber vi ses i Lyngby igen i 2014 :)
    Kh Rose

    SvarSlet
  6. Hej Gro.Dejlige collager du viser fra 2013.Og ser frem til at følge alle dine nye projektHåber også at vi ses igen i Lyngby til foråret.Knus og godt nytår Jette

    SvarSlet
  7. Kære Lisbeth,
    Det har du ret i! Heldigvis er det jo sådan at man typisk bliver klogere eller stærkere af alle disse udfordringer. Jeg vil med glæde dele mit lille husbyggeri med jer ;-)
    Mange knus Gro

    Kære Rose,
    1000 tak :-)- Ja er den ikke yndig! jeg er også så glad for den!- Dem skulle jeg have købt flere af;-)Jeg er da sikker på at vi ses i Lyngby i år.
    Mange knus Gro

    Kære Jette,
    Tak og det glæder mig at du er interesseret :-) Som jeg også skrev til Rose så er jeg sikker på at vi ses i Lyngby...på plante rov ;-)
    Mange knus Gro

    SvarSlet
  8. Godt nytår til dig og din familie.
    Skønne billeder fra din have.
    Tak for kigget.
    Håber på det må blive et godt haveår 2014.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, og du er altid velkommen her på bloggen:-)
      Jeg håber også på et forrygende haveår, mon ikke;-)
      K.Gro

      Slet
  9. Allerkæreste Gro. Skønt tilbageblik på dit have og håndværker år - det har været skønt at være med på sidelinjen. Jeg er sikker på at du med dit gåpåmod nok skal overkomme udfordringerne hen ad vejen. Jeg glæder mig til et bragende godt 2014 i dit smukke selskab.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Dorthe hvor er du sød
      1000 tak og i lige måde! Det er også skønt at følge dig på bloggen!
      Jeg holder lige en lille pause fra det stor projekt, da jeg lige skal have en eksamen overstået. Men så tager jeg også fat igen. Som dig glæder jeg mig også til det nye år og det kan kun blive bedre.
      Knus Gro

      Slet
  10. Hej Gro
    Tak for din hilsen inde på min side. Wow hvor har du mange roser, det Er sjovt at se vi har mange ens. Og sjovt nok så minder vores huse og haver om hinanden. Jeg skal også til og igangsætning med det store vindurs restaurering projekt til næste år. Så det bliver en ekstra fornøjelse at følge dig.
    Rigtig godt Nytår.
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Linda
      Ja selv tak .-D -Jeg vil ønske dig held og lykke med din restaurering, jeg har måtte sande at det tager længere tid end jeg troede. Jeg vil følge med på din blog og se hvad du finder på inde for roser og andet ;-)
      K.Gro

      Slet
  11. Kære seje Gro.

    Rigtig godt nytår til dig og dine, og jeg håber at udfordringerne ikke er mere uoverkommelige, end at du som den fighter du er, flot og elegant springer over de hurdler, som livets forhindringsløb byder på lige nu-

    Det er jeg forøvrigt sikker på, at du gør- aom en gazelle:o)

    Smuk blomster kavalkade og også jeg, er meget spændt på at se det videre forløb af dit projekt jagthytte.

    Knus og kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jytte
      Tak for din hilsen jeg gik faktisk og tænkte på at sende jer et kort efter min eksamen. Det gør jeg nu alligevel;-) Jeg er glad for at du sammen ligner mig en lavstammet kvinde med en gazelle :o) - Jeg glæder mig til at dele mit lille have eventyr med jer!
      knus Gro

      Slet