tirsdag den 24. december 2013

Jule hilsen......

Glædelig Jul, til alle jer der ude i blogland.



Nu skal jeg nyde Juleferien med børnene, og håber på tørvejr så jeg kan komme i haven og arbejde på mit lille havehus. Lige som mange af jer andre er jeg også blevet inspireret af Claus Dalby Julerier i år.
Derfor blev jeg ekstra glad, da jeg i går så disse små Juleroser der var sat meget ned. Jeg elsker jo når jeg får tingene næsten gratis. Så er det lige som en julegave :-D Dem vil jeg bruge til næste års julerier for de er desværre næsten færdige med at blomstre.


Men de få knopper der er tilbage skal nydes her inde i køkkenvinduet.
Nu må jeg også ud af start hullerne, for der er meget der skal nås inden Julemad og knas kalder.

Gro

5 kommentarer:

  1. Kære Gro - ønsker om en rigtig glædelig jul til dig. Mange julehilsner, Lone

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul til dig, Gro:)

    SvarSlet
  3. Kære Gro.
    Tak og rigtig glædelig jul til dig og din familie.
    Juleknus fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hej Gro.Har huset fyldt
    med famiie.
    Men vil da lige ønske dig en rigtig god jul med din familie....og håber vi ses i det nye år.Juleknus Jette

    SvarSlet
  5. Tak og glædelig jul til dig.

    Hjerteligst

    SvarSlet