lørdag den 29. juni 2013

Blå glæder

Nu er min ferie officielt startet og jeg kan nyde de næste 4 uger, inden jeg starter på mit nye arbejde.
Egentlig ville jeg have givet jer et indlæg med roser. Men billederne var simpelhen ikke gode nok.
Så i aften vil jeg vise jer et par ting som jeg glædes over i have nu :-)


Franz Kafka her er jeg bare glad for! Den er ikke særlig stor, så blomstre den meget tidligere end Dahlia plejer hos mig. Jeg er nok mest tiltrukket af ball faconen. Den kommer jeg helt sikkert til at gemme i kælderen!




Her står Claus Valmuen med min skønne Salvia. Rosen der kan skimtes i bagrunden er Gertrude Jekyll. Valmuen og Salvien er et super match! Desværre kan jeg ikke lige huske sorts navnet på Salvien.

Mange weekend hilsner
Gro

6 kommentarer:

  1. Hej Gro.
    Dejlige Lækkerier.
    Din salvie er virkelig fin.
    Pompom Dahliaen er meget smuk.
    Et fint match.

    SvarSlet
  2. Skønne farver, kan godt forstå du vil gøre en indsats for at overvintre dahliaen - den er smuk.

    SvarSlet
  3. Tak Anne og tulle.
    Jeg vil gøre et forsøg! Og min Salvie må gerne sprede sig :-)

    SvarSlet
  4. Tak Anne og tulle.
    Jeg vil gøre et forsøg! Og min Salvie må gerne sprede sig :-)

    SvarSlet
  5. Den mørklilla valmue er fantastisk sammen med salvien. Smukt tone i tone, men formerne er jo dejligt modsætningsfyldte.

    SvarSlet