fredag den 6. juli 2012

Vi er på vejen igen del 3

Nu må det være tid til at afslutte vores kongetour :-)
Søndag formiddag kørte vi mod Risskov. Inviteret med af den kære Tante Grøn.
Vi skulle ned og besøge Claus Dalby inden Garden Party hos Keld Slot.
Der blev taget godt imod os, og vi startede besøget med at nyde en bid hjemmelavet brød samt the og kaffe. Men jeg må sige at jeg var nysgerrig efter at komme ud i haven, og gå på opdagelse!

Selvfølgelig var jeg på udkig efter roser :-D
På det tidspunkt var der endnu ikke så mange i blomst endnu.


















Sikke nogle skønne timer vi tilbragte i Clauses have! Jeg ved at der er mange af jer, der allerede har været der. Men det er første gang jeg er der og det var en fantastisk oplevelse!
Alle tre haver (Tante Grøn, Haven i Hune og Claus Dalbys) er meget forskellige og vidunderlige på hver sin måde :-D
Jeg har det lidt som om jeg var jordens heldigste menneske, at jeg sådan fik lov til at opleve så meget smukt på èn weekend.
Tak til mine skønne rejsefæller
Lisbeth. Lene. Lone. Nette. John. Jytte :-D
Og 
Tak til jer skønne mennesker der har åbnet jeres haver for os havetosser :-D

Rigtig god weekend
Gro

9 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte billeder du har taget , Gro. Selvom mange har set og vist Claus' have har du fanget nogle detaljer i vinkler som vi ikke plejer at se:)
    Dejligt indlæg fra en dejlig søndag i en dejlig have.
    Knus

    SvarSlet
  2. Det er da rigtig dejlige haver I har fået set - kan godt forstå, at I kalder det for kongeturen. Skønne billeder du viser fra CD's have :-)

    SvarSlet
  3. Tak for rundturen til de tre skønne haver :-)
    Den eneste af haverne jeg har haft glæden af at besøge er haven i Hune.

    SvarSlet
  4. Skønne billeder fra Claus' have - og hver fotograf sin egen vinkel, så det var dejligt også at se dine billeder.

    Ja, det var virkelig en weekend af format, I havde der - man kunne nemt blive lidt "grøn"...

    God weekend.

    SvarSlet
  5. Hej. Det lader til at have været en helt fantastisk tur I har været på. Jeg synes også dine billeder er virkelig gode!

    SvarSlet
  6. Slet ikke så ringe endda ;O)
    God weekend!

    SvarSlet
  7. Oh la la hvor en skæppe skøn tur i havde , enig man kan godt blive lidt grøn men på dn gode måde. Og gode billeder du har taget fra en have som vi jo alle kender fra blog verden( har set den live men sammen med mange andre) må have været helt suplim kun at være et par stk og måske en vandring med havens herre .

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  8. Det er dejligt med billeder fra en skøn tur, og selvom jeg ærgrer mig over ikke at have været med, glæder jeg mig over gode reportager fra turen!

    SvarSlet
  9. Kære alle det var nemlig en sublim oplevelse som Blomsterhatten skriver.:-D
    Jeg er meget taknemmelig over at få så fantastisk en oplevelse!
    Vi var da også rigtig ærgrelige over at du Tulle og Jette ikke kunne komme med alligevel :( Men I havde jo så meget at se til :-D Jeg håber det går rigtig god med dig! :-D
    Sommer knus Gro

    SvarSlet