onsdag den 4. juli 2012

Rose kavalkade

Jeg har været meget fraværende her på bloggen, på det sidste, men jeg har dog fået nydt min have en del.
Lige nu er det min yndligs tid, for roserne står og blomstre :-)
Jeg har lavet lidt collager til jer :-D

Nævnt fra venstre mod højre: Felicia, The Pilgrim, Felicia, Souvenir de la malmasion.
Igen i år er Felicia overdådig!!
Øverst Irene Watts. Nederst Mme Ernest Calvat, 
Nævnt fra venstre mod højre: Dronning af Danmarrk, Constance spry, Odysse og Redute.
Desværre blomstre Constance på sidste vers :( Den har virkelig været skøn!
Eglantyne, Dronning af Danmark, Comte de Chambord og Louise Odie.
Louise O. har virkelig overrasket mig. Jeg satte hende i foråret som barrod, den står i skygge halvdelen af dagen. Det gør den mere mørk lyserød som jeg må sige, at den klæder den godt :-D og sikke en duft!!
En af dagene springer min nyeste rose ud. Det er en jeg købte hos Rosenposten, da Keld Slot havde Garden Party. Jeg er virkelig spændt på om den er lige så smuk som billederne siger.

Ha en dejlig solrig onsdag derude.
Gro


12 kommentarer:

  1. Hej Gro :O)
    Kan godt forstå du nyder din dejlige rosenhave. Det må dufte helt overdådigt :o)
    Smukke collager!
    Knus :O)))

    SvarSlet
  2. Hej Gro
    Smukke roser, det er dejligt at se dem - kan næsten dufte dem.
    Kh Jørn

    SvarSlet
  3. Hej Gro.
    Sikke en masse dejligheder du omgiver dig med. Uhm... og duften.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
  4. Skønne roser og det er faktisk blevet sommer så man kan nyde..

    SvarSlet
  5. Dejlige roser du har, Gro. Skønheder der beriger os netop nu med alt de kan trække... mums

    SvarSlet
  6. Sikke et rosenflor - hvor er det smukt :-) Jeg nyder mest 'Cardinal de Richeleu' lige nu - den er min yndlingsrose. Men også 'Duchesse de Montebello', som jeg har sat en lang række af op ad et hegn.

    God sommer :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  7. Kære Grose,

    smukke collager og smukke smukke roser. Der er ikke noget skønnere end roser og jeg kan godt forstå du nyder rosensæsonen intenst.

    Stort rosenknus

    SvarSlet
  8. Roser er så smukke, så jeg kan godt forstå, at du var nød til at blogge nu ;-)

    Duften spreder sig lige nu ;-)

    SvarSlet
  9. Nøøøjjj hvor har du mange smukke roser Gro. Jeg kan forestille mig hvor skønt der dufter i din have :-)

    SvarSlet
  10. Du har sandelig også mange smukke dejligheder - roser i alle farver og faconer, hvor er det dejligt at se og følge med i.

    kh Ulla

    SvarSlet
  11. Hvor er de skønne, Gro - herlig tid vi har nu, bare vejret holder.
    Klipper du egentlig roserne inden du rejser på ferie, så de blomstrer når du kommer hjem igen?

    SvarSlet
  12. Kære alle tak for de rosende ord ;-)
    Det er en fantastisk tid!
    Og nemlig derfor venter jeg lidt med at holde ferie. For jeg vil være hjemme i den første blomstrings periode. :-D
    Rigtig god weekend til jer alle!
    Knus Gro

    SvarSlet