torsdag den 19. juli 2012

Endnu en Darling..

Hallo derude !!
Er der stadig nogle have sommer folk, som ikke er taget på ferie ;-)
Jeg har to dage tilbage på arbejde så har jeg også sommer ferie og skal tilbringe weekenden i Aarhus med lidt sightseeing  :-D

Her forleden dag sprang min dejlige Daglilje `Joan Senior` ud, Jeg har været rigtig spændt på at se den i udspring fordi, at jeg fik den i foråret fra www.plantesamling.dk. Sammen med en anden daglilje som endnu ikke blomstre.


Denne daglilje passer utroligt godt ind i det måneskinsgule bed, som dog ikke er helt færdig endnu, så jeg kan ikke rigtig vise jer det. Men til næste sommer.... SÅ :-D
Det må være endnu en Darling, for den er bare så skøn, og jeg kan ikke lade være med at glæde mig over den hver gang jeg kommer forbi ;-)
Det gode ved Dagliljer, udover at de er så smukke, er helt klart at de ikke bliver spist af liljebiller!

Mange sommer hilsner
Gro



11 kommentarer:

  1. Hej Gro.
    Nøj hvor er det en fin lilje du har. Sådan en kunne jeg god bruge i mit gule bed.
    Håber vi får godt vejr i næste uge hvor du har ferie.
    Go´ferie til dig.
    Hk. Margrethe.

    SvarSlet
  2. Hej Gro

    Det ser ud til at du er en af de heldige der starter ferie med sommer. Det har vi andre sukket efter. Jeg afslutter heldigvis 3 ugers ferie med 1uges afspadsering, så jeg får også lov at nyde lidt sommervejr i næste uge.

    Din lilje er så fin, den kan du rigtig nyde :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Dejligt at kunne se begyndelsen til sommerferie... Vi har kun 1½ uge nu og den er gået med regn og dårligt vejr indtil nu. NÅ, men din daglilje ER da en rigtig darling, så fin i farverne.

    God tur til Århus...

    knus Ulla

    SvarSlet
  4. Hej Gro,
    Smuk daglilje du har. Dejligt at din ferie begynder, så håber vi på solskin.

    SvarSlet
  5. Hej Gro.
    Smuk daglilje du viser :-)
    Jeg er tilbage på job igen, men har heldigvis en uge fri i september, hvor turen går til Spanien.
    Ha' en rigtig dejlig ferie.
    Knus Lone

    SvarSlet
  6. Ja-ja... vi er her da, nogle skal jo holde hjulene igang!! ;o)

    Rigtig god ferie fra mig, håber det bliver en super en af slagsen... :o)

    SvarSlet
  7. PS Skal vi virkelig vente et helt år på at se dit måneskinsbed?? Hvis vi ser det nu, kan vi bedre se hvor meget der er sket til næste år... ;o)

    SvarSlet
  8. Hvor er den smuk.
    Tak for kigget.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet
  9. Hej Gro

    Jeg er her også, jeg har bare været ramt af sommerdepression......møgvejr.

    Bettina

    SvarSlet
  10. Kære Gro
    Jeg håber at du nyder dagene i Århus?
    Jeg vil ikke dyppe malurt i bægeret blot fortælle at jeg dagligt kan samle en håndfuld havesnegle på hver af mine dagliljer, så vær på vagt;)
    Den er absolut en darling.
    Jeg glæder mig til at se dit måneskinsgule bed, men behøver jeg vente til næste år - kunne tourtøserne monstro får et kik i din have senere på sommeren?

    SvarSlet
  11. Hvor er den dog smuk.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet