tirsdag den 19. juni 2012

Vi er på vejen igen :-D

Så har jeg været på blogtour igen, sammen med krea krampen, country liv, bag havelågen og Nettes lille have :-)
Og igen gik turen til Jylland. Første stop var Heides planteskole hvor vi havde en aftale med Syrenprinsen :-)

Første lige the og kage i drivhuset og så ud og kigge på herlighederne ..... ;-)


Udover planter, så har Heides planteskole også meget kunst man kan nyde.
Det var en dejlig eftermiddag og selvfølgelig røg der noget med hjem. Selv om det ikke var meningen!! bla. en lille et årig syren.
Lørdag morgen var vi på farten igen. Denne gang med kurs mod vores alle sammen Tante Grøn, som har den dejligste vilde cottage have !


Lupiner i pokal








Tak for for endnu en helt vidunderlig dag Tante Grøn og John!!
Jeg glæder mig allerede til næste gang :-D

For ikke at trætte jer kære bloggere, kommere der endnu et eller to indlæg fra resten af vore weekend en af dagene :-)
Der vil jeg vise billeder både fra Haven i Hune og Claus Calbys have.
Godnat
Gro


9 kommentarer:

  1. Sødeste Gro.......endnu en gang lyder det til at I skønne kvinder har haft en helt fantastisk god tur rundt i jydeland.

    Skønne skønne billeder fra nogle fantastiske steder :0) Tak for at tage os med på turen ;0)

    knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Gro, jeg har jo allerede hørt at I har haft en fantastisk tur, og dine billeder dokumenterer det meget godt.

    Kom du bare med flere skønne indlæg om disse herlige blogtour-dage. Der er skønt i Jylland, ikke ? ...:)

    SvarSlet
  3. Kære Frk. Solhat
    Jo det var en DEJLIG tur til Jylland!!
    K.Gro

    Kære Frk. Anemone
    Tak for sidst, det var hyggeligt lige at løbe på jer hos Keld Slot.
    Jo Jylland er et dejligt have mekka, med smuk natur :-D Der skal nok komme flere billeder ;-)
    K.Gro

    SvarSlet
  4. Hold da op, sikken tur I har haft. - Tante Grøns have er bare sååååå smuk, dejlige billeder du har taget!!! Glæder mig til at se billeder fra resten af turen :-)

    SvarSlet
  5. Kære Gro
    Tuuuusind tak for turen, jeg fordøjer stadig alle oplevelserne:o)
    Det er dejligt at se dine billeder og collager fra touren og jeg glæder mig til de næste indlæg.
    Tusind tak for planterne, jeg fik jo et smugkik i din have forleden, den ser forrygende ud.
    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Søde Gro,

    tusind tusind tak for en uforglemmelig dejlig weekend. Det var rigtig skønt at se dig og de andre haveturister igen. Vi er glade for, at I ville have os med på slæb til havehotellet i Hune.

    Hvor sødt af dig, at du har lavet en collage fra vores have. Jeg elsker sådanne collager, ved du nok:o)

    Har knoklet i haven de sidste to dage. Har haft travlt med at omdanne forårshaven til sommerhave. Der er blevet kørt et utal af trillebørfulde nedklip og afklip væk. Så nu er haven mindre vild, hvilket ikke er så ringe endda.

    Næste gang du/ I kommer, søde Gro , håber jeg det bliver i rosen-sæsonen. Roser er og bliver nummer et, ikk`? Og så kan du sniffe og se forelsket ud.....:o)

    Håber du har kunnet imponere de små med noget jysk accent efter en weekend herovre:o)

    Kæmpeknus og endnu engang tak for hyggeligt samvær.......også fra Syrenpusheren

    SvarSlet
  7. Tak for kigget i Tante Grøns have. Den er bare så smuk! Kører snart ud til hende og KRÆVER en rundvisning :D
    Håber du har fået sovet ud ovenpå den hårde tur :O)

    SvarSlet
  8. Det lyder som en dejlig idé med en tur rundt i landet. :-)

    SvarSlet
  9. Kære Lisbeth
    Tak og i lige måde :-D Det er sgu hyggeligt at være på tur med jer :-D !
    Du er altid velkommen, bare synd at jeg skulle jobbe.
    Knus Gro

    Kære Tante Grøn
    Selv tak for en dejlig weekend!!
    Ja jeg har næsten ikke ord for det!! Du kan tro at jeg nok skal komme igen og sniffe til dine dejlige roser. Du kender mig jo godt ;-)Ja det blev da nogle ret flotte collager fra din have, som er så smuk :-D Det er da okay at du har klippet lidt ned, så bliver der jo plads til noget andet he he he.
    Kæmpe knus tilbage og hils prinsen
    Gro

    Kære Marlene
    Jeg fik selvfølgelig al for lidt søvn igen... så lidt træt ;-)
    K.Gro

    Kære Mia
    Det kan varmt anbefales
    K.Gro

    SvarSlet