torsdag den 17. maj 2012

Stadig Anemoner

Vi er nu et godt stykke henne i maj og jeg har stadig Anemoner i haven.
Dog ikke af den helt almindelige slags. 
Denne sommeranemone har jeg fået af en nabo og den er god til at brede sig.


Jeg nyder den virkelig meget og den må gerne brede sig meget mere i haven her!
Lige nu står den kun i mit lysegule bed hvor den jo passer rigtig godt ind selv om det kun ellers er min Engblomme der blomstre nu.
Her får I den lige igen :-D



I søndags var det mors dag og jeg giver altid min mor en lille påskønnelse i dagens anledning. Jeg fik dog også selv en af min søn, 


Denne søde liljekonval :-D
Ja ja ja, jeg havde sagt hvad jeg godt kunne tænke mig fra grønthandleren ;-)
Nu skal jeg bare finde et godt sted til den!

Kan I have en god  rigtig Kristi himmelfartsdag der ude

Gro

11 kommentarer:

  1. Den er meget smuk din anemone. Jeg ville gerne have mange forskellige anemoner i min have. Engblomme har jeg også og den blomstrer fint nu.

    SvarSlet
  2. Lige over du skønne. Sød lyserød liljekonval.....den skal nok gøre det godt hos dig. Sommeranemonen er netop lige flyttet ind hos mig og jeg glæder mig til at nyde godt af dens blomster villighed.....for skøn er den.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne, skønne blomster, Gro :-)
    Jeg har lige anskaffet en fyldt sommeranemone og en lyserød liljekonval, som også meget gerne må brede sig :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  4. Jeg vidste ikke der var nogle sådan sommeranemoner, som blogverden udvider ens horisont. Men smuk lille blomst, der der helt sikkert godt kunne få en plads i vores have.
    Venligst.
    Henrik

    SvarSlet
  5. Kære Gitte
    Tak, og jeg forstår godt at du vil have mange forskellige Anemoner. De er jo skønne :-D
    K.Gro

    Kære Dorthe
    Tillykke med din Sommeranemone, den bliver du glad for. Den skulle være så villig til at sætte frø at man kommer til at give mange planter væk :-D
    K.Gro

    Kære Signe
    Uhada en fyldt sommeranemone, sådan en har jeg ikke set. Den må da også være skøn! Og tillykke med din liljekonval, de er bare skønne!!!
    K.Gro

    Kære Henrik
    Ja det er også relativt nyt for mig, jeg tror det var sidste forår jeg fik en klump forærende. Jeg tror nu også at den kunne tænke sig at bo med lidt franske maner :-D
    K.Gro

    SvarSlet
  6. Hej. Den er virkelig smuk den anemone, men jeg har næsten helt forelsket mig i din liljekonval fra sønnen. Sikke en yndig farve den har. Sådan en vil jeg på udkig efter!

    SvarSlet
  7. Den flotte anemone må gerne brede sig i min have :).
    Nøj en lyserød liljekonval hvor er den fin.

    SvarSlet
  8. Anemonen er meget smuk. Det er den lyserøde liljekonval bestemt også.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
  9. Kære Birgitte, Margrethe og Landbohaven
    Tak for det :-) De er skønne begge to ! og jeg håber I finder èn af disse skønheder hvis I nu skal ud på jagt :-D
    K.Gro

    SvarSlet
  10. Åh Gro, hvor er den yndig den lille lyserøde Liljekonval, der er bestemt sat på ønskelisten.

    Go´weekend :)

    Iben

    SvarSlet
  11. Kære Iben det kan jeg godt forstå!!
    K.Gro

    SvarSlet