søndag den 8. april 2012

Påskeæg...mums

Så er det påske :-)
Og inden jeg lige render i haven for at arbejde lidt inden vi skal til påskefrokost hos min far.
Så vil jeg lige vise jer nogle ret fine påske æg som jeg købte forleden dag. Nu det er påskedag :-D


Æggene er håndmalet i Rusland. De er selvfølgelig hule så der kan komme lidt slik ind i dem.
Dog ikke nok slik mener mine store børn, som ikke kan nøjes med den anbefalet mængde sukker.
De var uhørt billige! Så hvis du er interesseret i at se hvad der ellers kan bydes på så kig her www.babushka.nu

For anden gang har jeg hængt mine yndlings æg op.
Det gør jeg med lidt bævren, for modsat mig så syntes min kat som er kreativ at det er sjovt hvis noget bevæger sig:-/
Denne gang ser det dog ud til at æggene får lov til at hænge i fred. Men sikkert kun fordi han ikke kan se hvordan han skal få plads til sit store korpus?


Jeg kan ikke stå for Royal Copenhagen` påskeæg :-D De er så yndige, men i år lagde jeg bånd på mig selv og købte ikke nogen!.... men noget andet i stede for ;-)
Derfor kommer der en lille følgeton i morgen ;-)
Mange påske hilsner
Gro


8 kommentarer:

  1. Hej Gro :)
    Fine håndmalet påskeæg fra Rusland.
    Og god påskefrokost i det skønne skønne påskevejr :)
    Knus Marlene

    SvarSlet
  2. Det er nogle smukke æg - både de russiske og den fra royal copenhagen.
    God påskedag

    SvarSlet
  3. Det var dog nogle smukke russiske påskeæg :-D
    Jeg pynter ellers aldrig til påske, men hvis jeg havde sådan nogle fine nogle tror jeg da hellere end gerne jeg ville pynte lidt op. (Jeg har dog gule æggelys, og gule, mini "Brændende kærlighed", som jeg pyntede bordet med her forleden da vi havde spisende gæster.)
    Ha ha sikke en kat, det er vist ikke den eneste der har det sådan ;-D
    Rigtig god Påskefrokost.

    SvarSlet
  4. Hej Gro.
    Hvor er de fine de små russiske æg.

    Kh Margrethe.

    SvarSlet
  5. Kære Marlene
    Tak :-D Det var en hyggelig frokost, selvom vejret i dag ikke var til at sidde ude i. Som vi kunne sidste år :-D
    K.Gro

    Kære Helle
    Tak, ja er de ikke flotte!
    K.Gro

    Kære Mamses :-D
    Tak, ja jeg er heller ikke den store op-pynter, men i år skulle det være! Dit spisebord har helt sikkert været rigtig påskeflot!, Jeg ved dog ikke hvad mini brændende kærlighed er?
    K.Gro

    Kære Margrethe
    Tak :-D - Fortsat god påske til jer på Mors!
    K.Gro

    SvarSlet
  6. Kære Gro.
    Hvor er det godt at din kat lader de fine æg hænge det er nu så fint med æg på grene:) Jeg synes også at disse fra Royal Copenhagen er ret yndige.
    Babuskaæggene er også flotte - jeg forstår på dig at de er hule? Det ville ellers være sjovt hvis der var æg med æg, med æg i, men det ville dine søde børn nok ikke more sig over;o)
    Forsat god påske

    SvarSlet
  7. Hvor er påskeæggene dog smukke.
    Tak for kigget.
    Ha` en god 2. påskedag.

    SvarSlet
  8. Kære Lisbeth
    Ja du kan tro at jeg er lettet ..puha
    Han har nemlig ødelagt mange ting efterhånden!
    Nej jeg tror heller ikke de havde syntes det var fedt med æg inden i og ingen slik ;-)
    Knus herfra
    Gro :-D

    Kære Landbohave
    :-D tak og du er velkommen!
    Påsken er desværre ganske snart slut... Rigtig god aften ! ;-)
    Knus Gro

    SvarSlet