torsdag den 26. april 2012

Detektiv arbejde ;-)

Efter nogle rundture i haven har fundet lidt små ting i haven som jeg ikke aner hvad er!
 Det tænkte jeg at I kære blog ladies måske kunne hjælpe med ;-)
Men først skal I lige se min double price tulipan med "børn".
Den er endnu ikke sprunget hel ud, men er allerede noget så yndig :-D


Her få I lige 3 ubekendte og jeg håber der sidder nogle derude som kan hjælpe mig!
Hvad hedder jeg?

Og hvad med mig?

Og så er der lige mig med de mærkelige blade.

På forhånd tak :-D
Jeg håber at jeg meget snart kan vende tilbage med en tulipan billed kavalkade :-D
God aften til alle :-D
Knus Gro

12 kommentarer:

  1. Det må jeg lige ryge en pibe tobak på... kærlig hilsen Sherlock.

    SvarSlet
  2. Kender ikke nogen af dem, men sikken vidunderlig tulipan. ;)

    SvarSlet
  3. Heller ingen hjælp fra min side - men jeg er også betaget af din tulipan!

    SvarSlet
  4. Hæ hæ hæ Fru Fniis Elsker dine kommentar! Godt at høre I alle også kan lide double price for vil der komme flere billeder af i løbet af nogle dag :-D
    Knus Gro og ha en rigtig god weekend, nu den står og banker på ;-)

    SvarSlet
  5. Skøn, skøn tulipan, du har fået dig der, Gro :-)
    Jeg er desværre heller ikke til nogen hjælp med de unavngivne.
    God weekend!
    Knus Signe

    SvarSlet
  6. Kan ikke hjælpe med nogen af dem.
    Men hvor er din tulipan smuk.
    Kh Margrethe.

    SvarSlet
  7. Den første frøplante har jeg også set, så vi kan jo sammenligne resultatet, når den bliver lidt større. Hilsen Miss Marple

    SvarSlet
  8. Ingen hjælp fra mig heller.....men tulipanen er da ret flot! :-)

    SvarSlet
  9. Den første frøplante er en geranium/storkenæb af en slags. Måske geranium nodosum?

    Den næste tror jeg er en ukrudtsplante :)

    Den sidste har jeg ikke et bud på.

    Glæder mig til at se tulipanerne i fuldt flor :)

    SvarSlet
  10. Kære alle
    Tak for hjælpen :-D
    Godt med naboskab hvor vi kan hjælpe hinanden :-D Nu vil jeg afvente og se resultatet af de små nye.
    Der skal nok komme nye billeder af tulipanen for den er sprunget mere ud ;-)
    God weekend
    Gro

    SvarSlet
  11. Hej Gro.
    Det er da den smukkeste tulipan jeg længe har set.
    Nyd din weekend.
    kh Lone

    SvarSlet
  12. Kære Lone Tak :-D
    Det kan være at vi ses i Lyngby i dag ;-)
    Knus Gro

    SvarSlet