lørdag den 18. februar 2012

Vil du hjælpe mig?

Kære Bloggere
Jeg har et irreterende problem. Lige nu skal man skrive 2 kodeord for at lægge en kommentar her på bloggen.
Det er jo alt for bøvlet!. Jeg har prøvet at ændre indstillingerne, men ved ikke om det virker.
Vil du være sød at ligge en kommentar og fortælle hvordan det virker?
Hvis der sidder nogen derude og ved hvordan jeg skal ændre det, vil jeg meget gerne høre om det!
Mange tak for din hjælp :-D rigtig god weekend til jer alle ;-)
Knus Gro

15 kommentarer:

  1. Hej Gro
    Den beder stadig om to ord.
    Prøv at gå ind i 'Design', 'Indstillinger', 'Indlæg og kommentarer' og vælg 'Aldrig' under 'Kommentarmoderation'.
    Knus Signe

    SvarSlet
  2. Det ser svært ud, men jeg har fatisk ramt rigtigt næsten hver gang, så det er ikke uudholdeligt ;-)
    Den beder stadig om to ord

    SvarSlet
  3. Jamen kvindemenneske dog. Telefonen er opfundet :0)

    SvarSlet
  4. @Tak Signe
    Desværre kan det ikke hjælpe mig, for den er indstillede på `aldrig`:-(
    Knus Gro
    @Kære Ina
    du er godt nok heldig, for jeg har mange gange selv skulle skrive om.
    Tak :-)
    K.Gro
    @ Kære Nette jeg prøver at ringe igen :-)
    K.Gro

    SvarSlet
  5. Det er åbenbart lørdagens emne med de ordbekræftelser... men de er også møg irriterende... og desværre skal man stadig bekræfte to ord hos dig... :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  6. Ja, jeg må indrømme, at jeg var ved at opgive her den anden dag, da jeg skulle skrive på din blog. Jeg kunne simpelthen ikke se, hvad der stod!

    Hvis jeg var dig, ville jeg fjerne den spam-kode helt - som de fleste efterhånden har gjort.

    Indstillinger-Kommentarer-Vis ordrebekræftelse for kommentarer-nej

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  7. Jeg vil bare lige tjekke hvordan det går med at fjerne ordkoden... c".)

    SvarSlet
  8. Jeg tror på en måde, der er et programmerings-problem lige pt. Jeg har nemlig hele tiden haft det, som du siger Signe. Og alligevel skal man taste de pokkers ord.

    SvarSlet
  9. Det, som Signe, foreslår, har ikke noget med ordene at gøre. Det (hun foreslår) betyder, at man godkender en kommentar, inden den bliver udgivet.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  10. Hej Gro, du skal gå ind under Design, Indstillinger, Kommentarer og gå ned til feltet "Vis ordbekræftelse for kommentarer" hvor der skal være prik i "Nej".

    Håber, det kommer til at virke nu... fortsat god aften.

    Knus Ulla

    SvarSlet
  11. Hej igen
    Ja, jeg tog fejl. Det skyldes, at jeg fjernede ordbekræftelsen mens der var på den gamle blogger-grænseflade, og da det var det eneste, der virkede relevant i den nye grænseflade, så tænkte jeg, at det nok var den.

    Men faktisk kan man slet ikke gøre det i den nye grænseflade. Det du derfor skal gøre er at trykke på det lille tandhjul i højre hjørne og vælge den gamle grænseflade - derefter kan du fjerne ordbekræftelsen - og derefter skifte tilbage til den nye grænseflade igen. Lidt bøvlet, men det burde til gengæld virke :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  12. Kære alle
    1000 tak for hjælpen!! kys kys kys
    Jeg er glad nu, lige som mange andre.

    Jeg havde slet ikke fundet ud af det uden den kære Signe, Marlene,Hanne og frk. Anemone. Tak for godt team work :-D
    Hvad skal man med den nye brugerflade når man har mange flere muligheder i den gamle?
    Endnu engang tak for jeres hjælp alle sammen
    Rigtig god fasteravns søndag
    Gro

    SvarSlet
  13. Tjekker lige om det virker ;o) Mon CD har overvejet at gøre det ved sin side, vi ER altså ikke robotter! Ha' en go' dag.
    Kh Marlene

    SvarSlet
  14. Jeg tror det virker nu Marlene:-)
    Jeg ved ikke om CD har tænkt over det, men det ku jo være dejligt hvis han også sløjfer det!
    Nej ingen robot her, og er problemet virkeligt så stort?
    K.Gro

    SvarSlet