lørdag den 5. november 2011

Snapshots fra Italien

Jeg har været fraværende på bloggen et par uger. :( I forrige uge var det fordi jeg skulle et smut til Nord Italien og studerer pædagogik :-)

Det er vel altid spændende at besøge et andet land, Kulturen er så spændende at studerer. Specielt hvis man kigger op i luften. ;-). Ved det mener jeg at, der er så mange smukke bygninger som fortjener at blive beundret. Desværre har jeg ikke et kamera med teleskop... øv altså, sikke nogle billeder....
Jeg elsker at gå  rundt og beundre de gamle spændende bygninger, der er så mange detaljer..
Nå men her er nogle snapshots der fra :)





Rigtig god weekend til alle
Gro

7 kommentarer:

  1. Det må være dejligt med et lille smut "udenbys". Billederne er bestemt flotte:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. Skønne, stemningsfulde billeder. Hvor må det være lækkert lige at skulle studerer lidt sydpå, på denne årstid ikke mindst.

    SvarSlet
  3. uhm Italien sikke et land, kunstværker og små perler overalt blandet med det gavmilde efterårslys, bare man kunne tage farverne og husmurerne med hjem.

    SvarSlet
  4. Dejligt med lidt input fra sydlige himmelstrøg. :)

    SvarSlet
  5. Absolut et spændende besøg, jeg kunne godt bruge et halvt år i praktik dernede :-)
    Men det regner jo lige så meget som i Danmark på denne årstid :-)

    SvarSlet
  6. Åh Italien, det smukke land. Hvor er du bare heldig, at være 'nødt' til lige at smutte derned.
    Hvor var du? I Firenze, eller Bologna?

    SvarSlet
  7. Kære Grose.

    Tusind tak for en dejlig stemningsfuld billedkavalkade. Lige hvad jeg trængte til her i novembermørket. Åh ja, kunne godt tænke mig et smut til Venedig og Firenze.

    Sikke nogle smukke chrysantemumser....mums:o)
    .

    Hav en dejlig aften.

    De kærligste hilsner og tanker
    TANTE GRØN

    SvarSlet