lørdag den 8. oktober 2011

Spread the word!

Efter en hel del problemer med at lægge kommentarer rundt omkring på forskellige blogs må vi hellere gøre hvad vi kan for at hjælpe hinanden.


Jeg har selv en del problemer med at, ligge kommentar hos andre, og i går ændrede jeg selv mine indstillinger på bloggen
Jeg fik dette fra Krea- krampen Lone den skønne kvinde :-)
Gå ind i jeres indstillinger, vælg kommentarformularmeddelse og vælg pop-up vindue.
Husk at gemme instillinger nederst!
Mange hilsner 
Gro

10 kommentarer:

  1. 10-4 og en skumbanan!
    Done - over - and out!

    (kunne vi så også slippe for koden nederst vil lykken jo være gjort... ;o)

    knus fra mig til de kloge blog-quinder udi blogland

    SvarSlet
  2. Hi hi hi Ja jeg er heller ikke glad for de koder ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig: De koder er virkelig irriterende. Og ... 7-9-13... jeg har aldrig haft kode og aldrig haft problemer med spam ;-)
    Jeg har også lavet pop-up.

    SvarSlet
  4. Tak for tippet, Gro - nu er det også ændret i Havedagbogen og så håber jeg der er hul igennem. Håber flere følger dit gode råd, da det er ærgerligt, at der er så mange, man ikke kan skrive til, når der nu er dejlige indlæg og gode tip.

    Heldigvis kan jeg kommunikere fra Ipad'en, men det er ligesom ikke helt det samme!

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  5. .......uh ja det er et godt stykke arbejde Anne Mette og Lone har haft gang i......nu er jeg så bare spændt på om jeg kan spring på her hos dig igen :09

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Yiiiiipiiiiiii ;0)

    Jeg stemmer i de kloge damer ovenover......uden kommentar moderation går det endnu hurtigere - og jeg har heller aldrig været udsat for uønskede kommentarer og spam ;0)

    SvarSlet
  7. Tak for tippet - jeg har netop ændret indstillinger også, for der er mange, jeg ikke kan kommentere hos, og jeg vil så gerne!!!!
    - og jeg ser også gerne at det der taste-ord forsvinder....
    God weekend!

    SvarSlet
  8. Hej Gro-se,

    vil bare lige pippe, at jeg idag har fået sat to Odyssey-roser....yeeeeeeha!!! I love it, I love it, I love it:o) Håber de klarer vinteren i fineste stil, for hvor har jeg dog sukket efter den rose i haven i laaaaang tid.

    Håber du hygger dig med efterårs-syslerier i haven i det dejlige oktobervejr.

    Rosenknus

    SvarSlet
  9. Hej Gro, tak for dine fine beskrivelser af div. roser på din side. Jeg har netop sat 19 roser i baghaven, heriblandt historiske og Austin. Kunne ikke kommentere på din side om dem, så jeg gør det her.

    Fedt at du fortæller om det med koderne, for de er ret irriterende, hvis man blog-crawler, men de har selvfølgelig et formål. Håber, men aner faktisk ikke om, de nu er fjernet på min blog.

    Mon du har fået spam siden? Jeg kan da i hvertfald se, at jeg skal skrive "extore" her nedenunder min kommentar.

    Gider du gå på min side, bare for lige at fortælle, om du også skal skrive "skutsin" eller "gjatsmit" eller sådan noget?

    Bedste havehilsner

    Marianne
    Den Helbredende Have

    SvarSlet