fredag den 16. september 2011

Alt for tidligt

I midten af juli måned såede jeg en håndfuld Lupiner i sarte pastel farver. For jeg tænkte at, det bare være super flot sammen med rosene!
Det var desværre kun to der blev rigtig til noget.
Men sikke en overraskelse jeg  fik da der begyndte at komme en blomst.

Jeg troede ikke det kune lade sig gøre, så nu er jeg da lidt skeptisk over om  det bare er sommerblomstrende Lupiner?
Desværre kan jeg nu ikke finde frø posen, men jeg husker da at, der stod på parken at, de skulle sås i juli måned..... så mon ikke de kommer igen :-)
Rigtig god weekend til alle og lad os håber på lidt godt havevejr



6 kommentarer:

  1. Hejsa Gro

    Jeg har jo også en forvirret staude lupin, som har knopper nu, så mon ikke? Selvom den nu ligner mine etårige duftlupiner lidt. Time will show :-)

    SvarSlet
  2. JO, men husk at klippe frøstenden af, så snart den er visnet!

    Hvor er den yndig!

    Bedste Havehilsner fra
    Marianne
    Den Helbredende Have

    SvarSlet
  3. Køn er den ihvertfald - her er der både en stjernemagnolie og flere rhodedendron der tror at det er forår, så måske er din lupin også bare lidt forvirret.

    SvarSlet
  4. Det kan være lidt drilsk med de frøsåede, synes jeg, men jeg krydser fingre for at de dukker op næste år:) Jeg var så heldig at få en del lysegule lupiner af Anette (Den gule havestue) da vi var til havebloggertræf i sidste weekend.
    Angående havevejr, så var jeg ved at få et chok natten til fredag - hold op hvor var det koldt!!

    SvarSlet
  5. Kære alle ja yndig er den og jeg vil krydse mine små kulderamt fingre for ja det er koldt nu :-)
    Sussi jeg har før set magnolia blomstre i sen sommeren, men da aldrig alm. rodadendron? - underligt ;-)
    Ihh Lisbeth det lyder jo ganske vidunderligt med de lysegule lupiner, tillykke med dem :-D
    Rigtig god søndag til jer alle!!

    SvarSlet