mandag den 11. juli 2011

Nàhema klare den :-)

I haven har jeg en Ø. altså uden vand ;-)Øen  den er stadig ikke plantet helt færdig og den skønne slyngrose Nàhema står der.
Her tidlig i foråret flyttede jeg Nàhema over i øen, hvor den skal stå og lyse op.
Men så skete der det at, Nàhema blev lidt sløj og væksten gik helt i stå. Hun blev klippet helt ned, det viste sig at den havde stængelsyge. Men nu er den virkelig kommet sig godt :-) den er vel ca. 70 cm høj. wuhuuu :-D


Tilføj billedtekst

Ovenover: Nàhema i selskab med: storkenæb `Nodosum`, Digitalis,  Violfrøstjerne `Splendide.
Til venstre: Rose `Comte de Chambord`, Bjergmynte, Storkenæb `A pfelblüte` og Indianer mynte.
Til næste år håber jeg på at, min nye silkepæon `Shirly Thempel`springer ud -



Mange mandags hilsner Gro

7 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt romantisk ud :-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk smukke blomster du viser :-)

    SvarSlet
  3. Skønne blomster du viser Gro. Har du fået investeret i den smukke "kæreste" Pilgrim? :)

    SvarSlet
  4. Ja, hvor er det nogle dejlige blomster :-)

    SvarSlet
  5. Kære alle, Tak - jeg tror også det kommer til at fungere godt :-)
    Kære LEne det kan du tro. Jeg hev alle rosen potter ned fra bordet så jeg kunne få den flotteste :-D. Den har mange knopper og jeg glæder mig til den springer ud!
    K. Gro

    SvarSlet
  6. Sikke mange dejlige blomster du har :-)

    SvarSlet