onsdag den 11. maj 2011

Hvad som helst for mine darlings :-)

Ja nogen gange vil man gøre hvad som helst for nogle ynglings planter. Denne gang har jeg været forbi grønthandleren - ja de havde så flotte roser at jeg kom hjem med 2 stk. ` Souvenir de la Malmaison` Jeg har i forvejen èn men jeg ville gerne have en gruppe på 3 af dem :-D
Ja man tror det er løgn, men jeg har sat roserne under bordet med plastik over, fordi det blev regnvejr.
Der er både blomsterknopper og blomster i udspring på, derfor har jeg sat dem beskyttet. `Souvenir`er nemlig lidt sart. Det er bare for træls hvis knopperne rådner pågrund af regnen :-(
Her ser I en skøn udsprunget rose :-D
Ummm og duften er også bare skøn. Tænk hvis man ku få den duft til sit sengetøj, så ville jeg være i himmerrige ;-)
Godnat til alle :-D

3 kommentarer:

  1. Det er en skøn souvenir fra din grønthandler - hvordan klarede de vinteren?

    SvarSlet
  2. Forstår godt at du beskytter dine roser, for de ER vidunderlige :-)

    SvarSlet
  3. Hov så kom mine kommentar ligepludselig tilbage :-)
    Ja og i morgen har de lovet 17mm regn - så i ly med dem igen igen, igen under plast og bord :-)
    K.Gro

    SvarSlet