tirsdag den 19. april 2011

Postmand postmand med den røde jakke....

Som jeg skrev om i forrige indlæg, så var jeg lidt i panik over min kommende rosenhæk :-)
Heldigvis uden grund :-) - For ca. 2 uger siden kom der en pakke fra rosenposten.dk med 7 Kinaroser `Irene Watts` til mig. Jeg blev bare så glad for jeg anede ikke om roserne kom eller ej.
Det var jo som bekendt et værre stormvejr, så jeg var tvunget til at, vente med at plante.
Lørdag formiddag skyndt jeg mig i haven, nu skulle det være. Jeg fik gravet en rande, Der kom dun i hullet som, fungere som gødning for de her barrodroser. Det kunne have set sjovt ud hvis jeg havde gjordt dette i stormvejret. Lige til en gang skjult kamera.:-D. Men så meldt problemet sig med at, få dem på en lige række. Jeg have selvfølig ikke en snor med mig :-/
Nu står de små roser, næsten snorlige og jeg glæder mig usigeligt til at der skal komme blomster på !
Ja de kommer næsten ikke over jorden. Nu håber jeg ikke de står for dybt :-(
Nu vil jeg smutte i have og komme vidre med næste projekt. Det er som om det ingen ende vil tage! Der ligger f.eks. en kubik meter jord i haven som skal sis for ukrudt og rødder, spørg om jeg glæder mig til det projekt - not...
Rigtig dejlig solskinsdag til alle blog læsere
Gro

5 kommentarer:

  1. De bliver superflotte! Og så kan du sidde på din nye terrasse og indsnuse dem :-))

    SvarSlet
  2. Jep, det er lige hvad jeg vil gøre :-D

    SvarSlet
  3. De står jo perfekt, det bliver fantastisk når de blomstrer:0) Til en anden gang kan du købe en pind med snor til formålet i Netto for tiden. Rigtig god arbejdslyst:))

    SvarSlet
  4. Hej Lisbeth,
    Tak for det og tippet. Det vil jeg huske, måske har de den stadig på lørdag, man kan jo aldrig vide hvornår man lige står og skal bruge den :-)
    Rigtig god påske Gro :-D

    SvarSlet
  5. Hej Gro
    Jeg har lige været lidt på besøg på din blog. Jeg har med interesse læst om dine mange roser.
    I min have er der også rigtig mange roser, og jeg har lavet en fane om dem. Hvis du er interesseret, er du velkommen til at kigge forbi hos mig.
    Jeg har i øvrigt også haft Irene de Watts, desværre døde den for mig efter en flytning. Den er helt fantastisk smuk.
    Rosenhilsener
    Lisbeth

    SvarSlet