lørdag den 5. februar 2011

Nyt look

Jeg har i går sent hen på aftenen lavet lidt om her på bloggen. Kan dog stadig ikke finde ud af at, sætte 4 små billeder ind aller øverst oppe, så det blev til et billed. Det er et billed af en lidt`, syntes jeg anderledes Austin rose `Barbara Austin` med Små fine sart lyserøde blomster med en lille sødmefyldt duft.
Er nu blevet mere tilfreds med bloggens nye look.:-)
Vil senere i dag lave en indlæg, om alt det der snart skal plantes i min lille have :-)
God weekend til alle :-)

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg kan forstå på dig, at du dyrker armchair gardening for alvor i disse dage. Spændende hvad det bliver til :-))

    SvarSlet
  2. Ja Nette hvad skal det dog ikke blive til,? sidder nu og kigger på alle de frøposer.
    Det tvivler jeg på at mine vindueskarme kan klare :-)
    Knus ....

    SvarSlet