mandag den 24. januar 2011

Venter med længsel

Hvad kan man så bruge den søde ventetid til?
Ja man kan da planlægge det kommende have år, eller man kan jo prøve på det. For hvis der er noget som jeg har lært så er det, at det aldrig går helt som jeg havde planlagt..... Rom blev ikke bygget på èn dag, og ting tager tid.. ;-)
Jeg har skåret lidt ned for mine planer her i foråret. Det vil sige at planen om at sætte et levende pilehegn, bliver udskudt, til næste år. Jeg har masser at lave; to store træer som jeg skal fælde/grave op Og så er der jo lige den teresse som bare skal være færdig.
Så mens jeg venter på foråret har jeg bestilt nogle blomsterfrø hos http://www.froebutikken.dk/
Det er forskellige stauder som jeg mener står godt til roserne bla. Lægestokrose og Ridderspore. Det er stauder som jeg har i forvejen. Men det er rimeligt dyrt at købe ind hos planteskolen, så nu laver jeg mine egne babyplanter :-)
Men hvad så med roserne,?  hmmmm, vent og se :-)

8 kommentarer:

  1. Hej Gro

    Roserne! hvad har du planlagt??? Hvor skal de stå?
    FORTÆL FORTÆL.
    Og: Hvilke ridderspore har du valgt?
    FORTÆL FORTÆL.

    SvarSlet
  2. Kære Gro - hvor er det hyggeligt, at du nu også er gået i gang med at blogge. Det er godt, at Nette gav dig et kærligt skub. Hun er jo også godt i gang.

    SvarSlet
  3. Hej Gro.
    Hvor herligt med en ny dansk haveblog. Jeg glæder mig til at læse med.
    Kh Lone

    SvarSlet
  4. Hej GROse:o)

    Du med din rosenpassion kan jo ikke hedde andet end GROSE, vel?

    Ville lige kigge forbi og ønske dig tillykke med din nye blog. Din have ser appetitlig ud. Det er dejligt at så mange nye bloggere, springer ud af skabet i disse dage. Nu må døgnet snart forlænges med mindst 24 timer, for man skulle jo nødig gå glip af nogle skønne haveblogs:o)

    Mange hilsner fra en anden stor rosenelsker

    SvarSlet
  5. Kære Tante Grøn, tak for det. Ja rosenpassionen er i hvertfald stor.:-) konstant er jeg igang med at undersøge om den, eller den rose lige passer ind. Og nu hvor jeg har fået en haveblog, så kunne vi da godt bruge nogle fler timer.
    Kærsigst Gro(se) ;-)

    SvarSlet
  6. Kære Lone Tak,
    Det er herligt at komme i gang.
    Og det blir spændende at dele alt det, der kommer til at ske med dem der er intresseret.
    Kærligst Gro

    SvarSlet
  7. Tusinde tak Claus, jeg ved jo hvor travlt du har . Glæder mig bare helt vildt til din pæonbog udkommer.
    Kærligst Gro

    SvarSlet
  8. Og til dig kære Nette, hæ hæ - så hænger jeg stadig ved de skønne `Sister Elisabeth` Det eneste der måske bekymre mig det er om de står godt til `Felicia` og `Buff beauty` MEn det kan jo være det bliver sådan lidt KENZO agtigt i farverne ;-)det kan jo også være flot....også skal de stå foran min længe ventede teresse, som en lav hæk. Jeg tror nok riddersporen hedder Astrolat? - ligesom den ved siden ad `Alan T`;-)
    Kærligst Gro

    SvarSlet